Collage

Hej på er!
En vecka i skolan är klar och det känns, om jag får erkänna det själv, riktigt skönt med helg. Börjar känna mig lite krasslig i halsen så ska ta det lite lugnt denna helg och vila upp mig inför en ny skolvecka. Nu på morgonkvisten har jag och mamma beställt hem en massa foton. Jag ska slänga ut One direction bilden som jag har i en ram och istället göra ett collage av mina vänner och familj. Känner att den där galen-i-pojkband-tiden är över. Man kommer ju alltid tillslut till en fas där man insér att det ibland inte lönar sig att ha en riktig crush på kändisar, för tillslut går det över gränsen så att man skolkar. Vilket faktiskt hände mig och jag ångrar mig så in i norden att jag gjorde det för ett band?! Har istället insett att skolan är betydligt mycket viktigare så Hejdå booooyyys!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0