Some people think that to be strong is to never feel pain. In reality, the strongest people are the ones who feel it, understand it and accept it.

 
Good evening ladies and gentlemen! 
Sitter vid köksbordet och lyssnar på One Directions album Take Me Home. Tycker det är jätte kul att lära mig texterna till deras låtar för då kan man sitta och sjunga med och det är as nice :D 
     Har precis gjort klart en matteläxa och ska plugga till en j*kla spanska diagnos som jag har imorn. Min skola ger sig aldrig! De kör på och tar vara på varenda dag som vi elever är i skolan och ger oss läxor ända till sista dagen. Snacka om nolifers!

Så, vad ska ni göra på jullovet då? Själv ska jag försöka träna eftersom jag inte hunnit med det under skolterminen, och vila ut och sedan kommer min kompis från Holland hit och hälsar på. Är ganska nervöst faktiskt för då måste jag prata engelska hela tiden och tänk när man sitter och äter middag vid köksbordet och mamma som inte kan snacka engelska och så blir det jätte stelt..... Ni måste verkligen hålla tummarna för att det ska gå bra :D
     Sen hoppas jag också att min värdfamilj kommer någon gång snart. Ganska liten chans med tanke på att de flesta får sina värdfamiljer någon månad innan de åker. But I´ll hope for the best!
     Jo sen var det en annan sak också, om det finns någon av er läsare som kan göra bra designer så kan ni ju kontakta mig för jag är inte så duktig med det här blogg.se och dess inställningar.

Chiao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0