22 Juli 2011 Utöya

Jag vill ge all min kärlek till allt folk på Norge. Även fast jag inte har någon norsk läsare så vill jag ändå göra ett inlägg till dem. Idag för ett år sen vid den här tiden så var hela Norge i chock. Flera föräldrar hade mist sina barn och flera barn hade mist sina föräldrar. Flera människor hade mist sina släktingar, familjer och vänner och det är en oerhört tragisk tragedi. 77 ungdomar dog. Den yngsta var 14 år och förså. Det var ungdomar i min egna ålder. Helt oskyldiga människor som blev mördade. Jag önskar dem alla all lycka i världen och jag hoppas verkligen att de kan gå vidare sakta men säkert och hitta något som kan ge dem livsglädjen tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0