Jobba

Godmorgon! Idag har jag sovmorgon på jobbet, börjar kl 11 så ska dra mig upp till rummet och börja klä på mig snart. Och det är regn o blåst ute, man ba yeey, nu ska jag ut och cykla! Haha jaja, man får ju benmuskler vilket är bra + nyttigt. Igårkväll satt jag och drogade tumblr och weheartit. Ni får gärna följa mig för jag har bara 4 followers .. :( tumblr: ellinorswe , weheartit: ellinor_hansson. Är helt kär i de där sidorna. Bilderna är ju så vackra och man vill bara hearta alla! 

Ni kan också säga vad ni heter så kan jag följa er tillbaka :D Och jo förrästen, idag är det exakt 2 veckor kvar av mitt jobb, sen åker jag hem och den 5e augusti åker jag till Holland. funny funny :D Vet någon om victorias secret finns där för jag skulle ju inte säga nej till att gå in i en sådan butique!!! Okej nu ska jag sluta babbla men vi ses. :)

I <3 weheartit

Tumblr_lnxjz6zcb31qehhhpo1_500_large
Tumblr_lyzgmxpzel1ro8ozdo1_500_large
Tumblr_l94c4qq8vx1qaa2pto1_500_large
Tumblr_m4p98ll0eh1rnihywo1_500_large
Tumblr_m0jbp6chxp1r9loyzo1_500_large
Tumblr_m7c99y4xs11ryqpioo1_500_large
Tumblr_lsxi2myp9o1qhbitjo1_500_large
Cute-disney-fight-gangsta-girl-favim.com-115235_large
Tumblr_lgquekbv5s1qzh5j8o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0