niice or whuuut?

Wazzuup! Denna dagen har jag spenderat i solen. Har  hört att hemma på fastlandet är det moln o regn hela tiden men nej ni, här på kusten är himleen oskyyyyldigt blåå... okej lol. Men det känns ändå bra att det är sol och sommar. + att jag åker till föreeenta stateeerna om ett år tralalaala. är på rätt gott humör som ni kanske märker. Min mamma och bror har åkt hem till sthlm och jag är helt ensam här ute. Smått scary när kvällen börjar närma sig  + att jag är så himla mörkrädd. Därför har vi ordnat så att jag ska sova hos några jag känner inatt. För mitt hus är jätte stort, o massa träd runt om och ett till hus bredvid o tänk er att sova helt själva här?! usch.... Nu ska jag måla naglarna ljusgröna, världens finaste färg enligt mig! älskar alla färger :D

fan va ljust mitt hår har blivit :O har inte märkt det förut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0