The vampire diaries

Hejhej! :)) Jag är heeelt beroende av serien "the vampire diaries". Och därför har jag nu beställt hem säsong 1 - 2. Jag kan allvarligt se på de där säsongerna tuusen gånger om och jag äälskar stefan och elena :D Okej nu förstår ni säkert inte något av vad jag säger. Har iaf idag jobbat. Först delade jag ut tidningar och sen hjälpte jag till i affären med att dela in varor så det blev två timmar till!! Nu ska jag lyssna på sommar i p1, faktiskt intressant tycker jag! :) nu måste jag logga ut så vi ses troligen någon gång i framtiden. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Eira

Hej du :) Jag hade tänkt att printa ut det bara i svarta, stora bokstäver, typ såhär http://weheartit.com/entry/20476780/via/Ilovepaula , det kan ju inte vara så knepigt. Har köpt en stor fin ram så jag ska bara hitta ett quote jag gillar bäst :)
Gash jag är också helt galen i TVD!! Kan inte vänta till oktober när säsong 4 börjar!! :)) Too long tho

2012-08-12 @ 01:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0