känslan av att skolan slutar imorgon

Hejsvejs! Idag i skolan så började vi kl 9.30 och städade endast skåpen. Jag gick samtidigt med mina EF pappren till rektorn och fick påskrift och stämpel från skolan. Nu har jag alltså skrivit på nästan alla pappren och kan skicka in dem närsomhelst. Dock känns det verkligen inte som att jag ska åka. Jag tror nog inte att jag kommer förstå vad jag egentligen utsätter mig för förrän jag sätter mig i bilen mot Arlanda om ett år.

Anyways, imorgon har vi skolavslutning i skolan så det känns jätte skönt. Nu är det ungefär bara en månad kvar tills de studenter som åker i år kommer ge sig av. Och sedan är det min tur mehehehhe... lol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0