myEF

Haloj på er! Alltså jag har typ varje dag gått in på min EF sida för att se om jag ska få någon info om typ att de skickat iväg mina ansökningshandlingar till USA, eller att de skriver ett meddelande till mig eller vad som helst.Jag orkar inte gå och vänta längre, jag vill att det ska hända något! Typ att jag ska på möte eller om de vet vart jag ska hamna. Men icke sa nicke! Nej, inte ett minsta lilla pip :( Senaste gången det stod något på min "application" var den 28 September, man ba kan du uppdateraaa dig någon gång eller???!! Sen när jag går och läser alla utbytesbloggar så vill jag baaraa åka ivääääg nuuuuuuu :D Det verkar ju som att de gör saker hela tiden, både i skolan men även med kompisar. Fatta att gå på massa aktiviteter i skolan! Soo not Sweden! Sen verkar det ju inte heller som att de har några läxor, fast det har de troligast.

Men är inte ni lika excited som jag är tills den dagen det kommer stå på min application att jag har fått en värdfamilj? Den dagen som jag vet just var i USA jag kommer hamna? Shit jag orkar inte vänta mer! Jag vill ha något att längta till, i och för sig har jag det men ni fattar. Jag vill längta till just en stat, just en familj och just en skola. Inte bara till "Jag längtar till usa, jag vet inte vart jag hamnar men någonstans". Nåja nåja, jag ska inte klaga för jag lever iaf! Hejdå nu börjar det bli sent, ska duscha & sen läsa min bok. Känner att jag börjar bli värsta pluggisen, men jag är stolt :D


 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Ska också åka till USA nästa år, och undrade om du är intresserad av ett länkbyte? Hör gärna av dig i så fall:)

//Lovisa

2012-11-30 @ 18:35:44
URL: http://lovisausa.blogg.se
Postat av: Amanda

hej på dig! Jag längtar som bara den jag med efter värdfamilj och allt annat! Skulle också åkt till USA, men jag ändrade mig och ska nu till England! :)
Åker förreste också med EF:)
har du kanske lust att göra ett länkbyte, trots att jag inte ska till USA?

Har ganska nyss startad min utbytesblogg, men kika mer än gärna in på den :)

//amanda

2012-12-05 @ 20:45:44
URL: http://afternoontea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0