Autumn holiday

Godmorgon på er. Det har äntligen blivit höstlov och alla läxor är över(iaf för en vecka), på söndag blir det vintertid och här i Sverige är det redan minusgrader. Idag kommer jag vara hemma då jag inte har något att göra. Så typiskt mig.. men jaja, jag får väl gå ut på en promenad eller se på mysiga filmer, kanske baka?? Jag hatar att det börjar bli vinter och minusgrader, jag vill ha sommar och sol, kunna gå ut med shorts och slippa ta på sig alla lager strumpor och tröjor. But on the other hand så är det ju väldigt mysigt med snö utomhus, allt julpynt, sitta framför soffan med en varm kopp te eller kaffe. 

Den 27 December kommer min vän från Holland hit upp till iskalla sverige för att hälsa på mig. Ska bli riktigt kul faktiskt, roligt att visa henne sverige, de svenska köttbullarna, stockholm och allt möjligt. Bra för min engelska as well så I'm very excited! 


outside my window, så himla fint väder idag, har verkligen lust att gå ut!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0