De som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Hejsan svejsan! Snart är det höstlov och jag har verkligen längtat hur länge som helst till att kunna sova hur länge man vill en måndag, tisdag, onsdag osv.... Jag har redan planerat upp några saker som ska göras. Bl.a. fyller min bror 18 år så honom ska vi fira, sen har mamma bokat upp en massage till oss två som jag tycker att vi (eller jag XD) verkligen har förtjänat efter så mycket prov och skit jag jobbat röven av mig till. Sedan på torsdagen ska jag, pappa och min bror åka till berlin. Ska bli riktigt mysigt. Pappa fyller också år och det firar vi där satt säga. Nu ska jag duscha, dricka  lite the och sätta mig framför teven. #Ilovemysofa 

Hej på er!

Tumblr_lpmr42cwtt1qchf8xo1_500_large
Tumblr_lz1f9lasww1r8k6fvo1_500_large
20081212165711_large
Tumblr_lw92m7hezt1r5ho8co1_500_large
Tumblr_lzpa33damm1qg5o5go1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0