Teenagers are the most misunderstood people on earth. We are treated like children but expected to act like adults.

God eftermiddag folket!
Helgen börjar gå mot sitt slut och jag sitter och försöker komma på vad det var jag skulle plugga på. Denna helg har varit ganska lång för mig. Jag tog ledigt i fredags, för att gå på begravning. Den dagen var den jobbigaste dagen jag någonsin varit med om. I Lördags kom en massa vänner till mamma hem hit och vi hade lite makeup och hudlektion (eller vad man säger) med märket Mary Kay. Jag älskar verkligen det märket. Det går dock på ett lite högre pris men jag får bara spara så kan man få det man vill :D. Köpte ett mineralpuder. Har även lärt mig hur man lägger på ögonskugga vilket jag tycker är lite roligt, hehe. 

Idag har jag gått ut i skogen 5 km. Pluggat lite grann, tagit det lugnt och laddat upp inför en ny skolvecka. Ikväll börjar nya säsongen av solsidan och jag är sååå excited eftersom det typ är en av mina favoritserier. Haha, lol, men den är verkligen så himla rolig! :D

Juste, i Torsdags var jag på Rimbo marknad. Och ni har säkert ingen aning om vad det är men det är helt enkelt en stor marknad som befinner sig i Rimbo en gång om året. Och dit har jag gått varje år, hela mitt liv. Jag köpte två par tofflor (ett par fodrade foppatofflor, LOL) och 3 filmer. Man passar ju på när det är så bra priser haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0