Don't let your dreams just be dreams

Hej på er! Det var ett tag sedan jag skrev här känns det som. Jag ber om ursäkt för det men saken är den att mitt liv är verkligen inte intressant at the moment. Mitt liv består av ett endaste plugg dag ut och dag in och jag hade ingen aning om att 9an skulle bli såhär jobbig. Jaja, jag kämpar och jag hoppas verkligen att det kommer sluta bra! Nu på torsdag ska jag på hälsokontroll så att jag kan få mitt "cerificate of health" papper påskrivet och kan skickas in. Sista pappret alltså, yeey, och sen efter det så skickas allt till USA och sedan kan jag få en värdfamilj när som helst. Men troligtvis får jag dem någon vecka innan avresa :( 

Sen ska jag också ta en paus från skolarbetet på lördag och åka med min kära vän Josefine till fryshuset på fest. Det är någon reunion fest för de som varit på språkresa med EF. Så det ska nog bli riktigt kul! Är väldigt taggad!!
Nu ska jag dra mig bort från datorn och laga något till middag (eftersom jag är ensam hemma) och sedan börjar x factor, weyhey!!


värsta bigmama handen ser det ut som, LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0