U.S. Embassy

  • Tagit visum bild - check!
  • Skrivit ansökningshandlingar till visum - check!
  • personbevis - check!
  • Massa andra papper - check
Nu har vi gjort jätte mycket som skulle bockas av så nu kan vi snart ringa till amerikanska ambassaden och boka intervju. Känns jätte läskigt. Har hört att man kan få vänta i typ 4 timmar minst när man kommer dit. Men ska bli skönt att få det över för jag tror att visumet har varit den krångligaste grejen av hela utbytesgrejen.
     Sen blir det inte bättre när min skola i USA vill att jag ska vaccinera mig mot tuberkulos. Då tar man sprutan, sedan typ 2 veckor efter det kommer det komma ett stort sår/skorpa/var-grej (usch!) på armen som inte kommer försvinna förrän efter minst 6 veckor. Då får man ej bada heller så jag måste verkligen ta sprutan nu så att jag kan bada i sommar!
 

Kommentarer
Postat av: Disafisa

hej ellinor, hur mår du idag :D i know you love me xoxoxoxoxoxoox

2013-04-10 @ 18:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0