Feeling happy.

Hallojjsan!
Igår sov jag rätt länge, sedan gick jag upp & åt frukost. 11.30 skulle Kylie, Jamie & Bella på poolparty med Bellas kompisar så jag stannade hemma då och bestämde mig för att gå ut & gå. Så jag drog iväg i 40 minuter och gick längs trottoaren i hettan. När jag sedan kom hem så hade Kylie & Jamie kommit hem. Jag hann hoppa in i duschen sedan åkte vi på direkten till the groceries där jag handlade två vykort som jag ska skicka till min underbara mormor & min underbara morfar hemma i Sverige eftersom dom inte har dator eller mobil. Jag köpte också ett O.P.I nagellack för 6.99 dollar. Hemma i Sverige kostar det 150 kr och nu blev det typ 50 kr för det, I LOVE AMERICA! <3
 
Efter att vi handlat gick vi & åt lite kinamat sedan drog vi hem snabbt, lämnade våra grejer, väntade på att Bella skulle bli hemskjutsad från sitt poolparty och när hon kom hem åkte vi till Nikkiss lillasysters taekwondo prov. Hon skulle göra prov för att försöka gå över till andra grad i svart bälte & hon är typ 9 år. Coolt va? Så det var ascoolt att se dom stå & göra kickar & skrika konstiga ord, haha!
 
Där stannade vi i typ 40 minuter sedan drog vi hem igen, jag hann byta om snabbt och sedan drog vi över till deras nära vänner på denna gata som hade en grillkväll. Dom som hade grillkvällen var de polska paret som kom hit för några dagar sedan om ni kommer ihåg. En kille som är 15 & heter Sean, går på Battlefield high school var också där. Så han var asskjysst & berättade om Battlefield & så. Tydligen så tar alla tjejer i det här området busssen till skolan även fast det tar 10 minuter att gå så jag blir den första tjejen XD
 
Sedan kom vi hem runt 2.00 på natten så jag drog direkt till  sängs. Vaknade runt  10 imorse & hade 1 h & 30 min på mig att fixa mig för att vi skulle åka till Tyson's corner. Ett jätte stort shoppingcentrum. Där åt vi lunch på ett franskt café, jag bytte ut en tröja jag köpt som var trasig på Urban Outfitters, köpte en parfym från PINK & gick runt där bara. Försöktee hitta en tröja jag kunde ha imorgon på mötet med skolan men jag hittade inget så det va tråkigt..
 
Har skrivit med hon tanten jag träffade på mitt landställe som bor här i Virginia & vi ska träffas på Torsdag. sen någon gång i veckan ska jag & Bella åka & rida och jag saaaknar verkligen att rida, var så himla länge sedan så det ska bli jättekul! :D
 
Imorgon ska jag på möte med skolan kl 10.00. Min IEC kommer vara där också & efterråt ska vi fika med honom. Så jag har fullt upp här just nu känns det som. Men det är jättebra för då får jag ingen hemlängtan, vilket kan vara väldigt lätt att få om man är rastlös.
 
Vill bara önska mina underbaraa vänner i Sverige lycka till till Gymnasiet. Snart börjar ni, typ en vecka kvar snart. Jag lovar er att ni kommer klara det! Det kommer vara skitkul! Ni kommer lära känna nya vänner & säkert vara asnervösa när ni har satt er på antingen bussen, cykeln eller i bilen och är påväg till gymnasiiet första dagen men jag vet att ni klarar det för ni är bäst! 
 
Ha det bra, älskar & saknar er alla <3
 
Movienight
Ute & går
The groceries
Taekwondo test
Grillkväll
Påväg till centrumet
Bella <3
Franskt café
Inne på macy´s
Parfym
 

Kommentarer
Postat av: Disafisa

Lycka till själv finaste! ♥

2013-08-13 @ 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0