Lovely evening.

God kväll! 
Ska när som helst hoppa i säng, tänkte bara uppdatera en snabbis. Idag har jag typ varit hemma hela dagen. Jag ringde mamma, skypeade lite med pappa & brorsan, tog det lugnt & försökte piggna till mig lite. Klockan 6 åkte jag, Kylie, Jamie & Bella iväg till Bella´s taekwondo. Så vi satt där i en timme och tittade på henne när hon tränade. Vi pratadee, träffade Nikki´s(tjejen i min ålder som vi ska träffa imogon) mamma. Hon var jättetrevlig & jag sa att jag ser fram emot imorgon!
 
När vi kom hem så hade Bradd fixat amerikanskt abonnemang till mig men även en ny telefon - iPhone 5. Så himla generöst av honom! Dom är så himla snälla här. Grannarna kommer över med en kopp kaffe i handen och de står på gatan & pratar. Tänk er som i Desperate Housewife, så är det! Sen är det också mycket gossip & drama. Tjejerna har sina grupper & de snackar om andra grupper & hit & dit. Men det är kul att lyssna på, även fast jag inte riktigt håller med dom hela tiden så är det kul att höra. 
 
Efter att vi ätit middag kom Kylie´s & Bradd´s vänner över & de umgicks, drack vin & hade kul. Jag pratade med en av deras vänner som är från Polen & bor på den här gatan. Han var jättetrevlig & berättade om hur amerikanare är & att han bott här i typ 25-30 år. Det var jättekul för det var 3 olika värdsdelar där inne. Australien, Nordamerika & Europa, haha! kul med lite olika kulturer :D
 
Imorgon ska vi åka & handla skal till min telefon, skärmskydd, ram till mina foton jag tog med mig, & något annat om jag kommer på det. Sen klockan 12 ska vi luncha med Nikki & hennes familj & på kvällen ska vi på middag med familjens kompisar som ska flytta till Michigan. 
 
Mina söta värdsyskon Jamie & Bella <3
Battlefield High School
iPhone 5 :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du en iPhone 5 av dom? Gud va snällt, det är ju dyrt :))

2013-08-07 @ 09:54:44
Postat av: Disafisa

Du får skriva när du vill skypa! ♥

2013-08-07 @ 10:05:50
Postat av: Hanna

Kan du inte göra ett inlägg på engelska?:D

2013-08-07 @ 21:00:17
Postat av: agnes

såhär i efter hand, är det något du ångrar att du inte packade med dig? :) kram

2013-08-08 @ 21:53:39
URL: http://agnesnorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0