Lunch, middag, IEC & sova.

Tjena tjena!
Ska gå & sova snart, är sjuk & trött och känner mig inte alls bra så lite sömn skulle sitta perfekt. Jag fattar inte varför men jag har varit trött ända sen jag kom till min värdfamilj. Jag sover på nätterna men på dagarna är jag astrött också. Är väl utmattad efter camp haha! Åh, vad jag saknar camp :(
 
Igår lunchade vi med Nikki. Hon var jättetrevlig & snäll! Hon bor bara 10 hus ifrån mig också & hon sa att hon kunde introducera mig för hennes vänner någon gång innan skolan. Det känns jättebra! :D På kvällen åt vi middag med familjens vänner. Jag var så trött så jag satt mest & lyssnade på deras konversationer om allt mellan barn till politik, haha! Det är faktiskt utmattande att lyssna på amerikansk dialekt och australiensk dialekt samtidigt som man ska försöka knaggla sig fram på sin svenska dialekt. Så ibland är det bara skönt att lyssna istället! När vi kom hem satte sig jag & Kylie ned och skrev på massa papper som vi ska ge till skolan på måndag när vi ska på möte där :)
 
Idag sov jag till typ 11, så jag gick upp, gjorde mig lite frukost & tog det lugnt. Jag & Kylie kollade upp vilka ämnen som finns så jag tror jag nu vet vad jag ska göra i skolan. Har dock bara ett ämne jag kan välja själv för skolan tycker att jag kommer uppleva den riktiga amerikanska skolan om jag får samma regler som amerikanarna. Så jag måste göra matte, ett NO ämne, amerikansk historia, engelska, spanska & ett "elective" som nog blir yearbook eller fotografi.
 
Sedan åkte vi till ett centrum där jag köpte en stor ram som jag ska göra ett bildcollage på av fotona jag tog med mig av vännerna & familjen i sverige. 
 
Idag fick jag äntligen lite kontakt med min IEC & han verkar hur bra som helst! Jag kan prata med han om allt & han har själv varit utbytesstudent i Tyskland så han förstår allt verkligen. Han ska följa med på mötet på måndag med skolan och efter det ska han, jag & Kylie ta en kaffe & prata om allt så vi lär känna varandra.
 
Ha det så bra alla underbara vänner, familj & släktingar i Sverige! Saknar & älskar er <3
 
 
Jag & Nikki :)
Fick en kaffekopp av min värdfamilj så att jag ska kunna "fika", ja ni vet det vi svenskar ÄLSKAR att göra <3
Bella & me
Crazy man & me
FROZEN YOGHURT <3
Mexikanskt <3 <3
Kylie & Jamie
Bella&me <3
In heaven
In heaven han med
Någon random bild XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0