Några frågor.

Kan du inte göra ett inlägg på engelska?:D
Svar: Någon gång i framtiden kommer det komma, stay tuned ;)
 
såhär i efter hand, är det något du ångrar att du inte packade med dig? :) kram
Svar: Visst kommer man alltid på saker som man önskar att man hade med sig. Det jag kommer på nu som jag önskar att jag tagit med är svenska tidningar, mina nagellack, & lite mer av det svenska godiset(det kommer till användning när man längtar tillbaka till sverige lite XD), kanske någon svensk krydda som inte finns här (för mig örtsalt, ja ni vet alla som känner mig hur mycket jag älskar det!!!!) eller vanlijpulver för det tror jag inte finns här(om ni vill baka svenskt).
 
Fick du en iPhone 5 av dom? Gud va snällt, det är ju dyrt :))
Svar: Alltså dom tog med mig i deras familjeabonnemang & då var telefonen gratis och ingick i det :)
 
Bilden är Amandas (www.aboutamanda.se). I MISS CAMP <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0