LOV!

Tjeena!
Nu är det helg och inte bara det utan även sportlov. Så jääkla skönt med ledighet, right?! Dock gick jag inte till skolan idag för jag mådde dåligt imorse så mitt lov började igår kan man säga, hihi. Men jag satt ändå och pluggade här hemma hela dagen så man kan säga att jag gick till skolan haha.
      Var förrästen på bio igår med mina kära vänner Isabelle och Disa. Vi såg på Ego och den var faktiskt bra. Han huvudpersonen, vet inte vad han heter, var ju väldigt snygg. Man ba grrrrrr... he he. Men filmen var faktiskt väldigt fin och hade en bra handling och var bra gjord so thumbs up!
      På måndag åker jag till gran canaria, ska bli så jäkla sköööönt med sol, värme och att få lite pigment på huden. Sen torkas typ huden ut pga. denna kyla så det är också ett plus att komma iväg från Sverige. Jag åker med min bror och min mamma. Längtar verkligen till pooldoften och den där känslan av den heta sanden mellan tårna och ljudet från när folk badar i havet. Sen ska Isabelle också vara där samtidigt så vi måste ses! 

Förrästen, det är jätte kul när folk ställer frågor så våga fråga saker! :D Sen kanske jag inte har så mycket att svara på, jag menar, jag är ju fortfarande kvar i Sverige. Det är väl när jag väl kommer till USA som frågorna kommer ploppa upp? XD
Hejdå! 

Bild från förra gången jag var i Gran Canaria - två år sen - med Isabelle och Disa. :)
- Fan vad bra tagen bild va? Precis i ögonblicket där vi skriker som mest! 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0