Nationella prov

Tjena,
har ni också märkt att jag inte uppdaterar något på bloggen? Bra, då är jag inte ensam. Men s
 
orry för det! Anledningen är för att jag inte vet vad jag ska skriva. Väntar lixom på att få reda på något angående USA och sånt. Tycker inte det är så kul att sitta och skriva vad man gör hela dagarna lixom.. Så nu förstår ni varför jag inte uppdaterar!

I Onsdags hade vi nationella prov i svenska och det gick förjävligt. Imorgon ska vi ha ett annat i svenska där man ska sitta 3 timmar och 20 minuter utan rast och bara skriva om något intressant. Man ba yeeey.. Well well, I guess that's life. Så nu sitter jag och försöker se hur man skriver krönikor och andra texter som man läser i DN. 
Vi hörs någon gång och förhoppningsvis har jag fått min värdfamilj då :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0