Snöigt väder och skidåkning

Godmorgon godmorgon!
Sitter i mitt lilla kök och dricker en kopp te såhär på morgonkvisten medan snön faller ned utanför fönstret. Ska när som helst begé mig ut till skidspåret och åka lite skidor. Tycker inte längdskidor är så himlans kul men jag orkade inte gå på spinning idag så då får jag röra mig på ett annat sätt! Idag ska jag även plugga lite NO eftersom jag har Biologiprov på måndag. Sedan måste jag ta mig till centrum en stund idag och köpa bikini eftersom jag, om 16 dagar, åker till Graaan Canaaaria :D Det är helt obeskrivligt hur mycket jag har längtat efter värmen nu när vintern återvände än en gång till Sverige. Bästa känslan att ligga i solstolen och stekas medan man läser en bra bok! Håller ni med?! 

Vi ses ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

hej!

tänkte bara höra om du har lust att ändra min länk i din blogg? Jag har ju nämligen bytt värdland från England till USA, så min bloggadress är också ny :)

kram

2013-02-18 @ 18:21:09
URL: http://aboutamanda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0