PROV

Hello!
Har gjort en NO läxa, sett på PLL och käkat middag. Imorgon har jag ett SO prov och något jäkla test i Spanska. Men jag har verkligen inte den där viljan att plugga nu som jag hade förra terminen. Den där kraften i mig som sa åt mig att PLUGGA! Jag sitter bara framför tdatorn och min hjärna känns som en seg kola. Hur får man igång sin pluggishjärna igen? Någon som har några idéer?

Nu i helgen ska jag hur som helst ut till mitt landställe. Där ska jag sitta i lugn och ro och göra de där testen jag har fått från den amerikanska skolan jag typ ska börja på. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Kan verkligen inte vänta tills jag får prata med min värdfamilj & få deras kontaktuppg etc.

Nu måste jag stänga av min älskade dator, och börja plugga. Fuck, känner verkligen att jag hatar skolan atm. Orkar inte med detta........

Tumblr_mgqws0ngkn1rbsnhuo1_500_large
Tumblr_lvvvnt9y2v1qmdjeto1_500_large
Tumblr_lwz9fpwxmp1qi9p54o1_500_large
Tumblr_lse2gpkysa1qla0bso1_500_large
Tumblr_lt60cc4ysk1r29t5yo1_500_large
Tumblr_lud92p1qwm1r29t5yo1_500_large
Img-30_large
Tumblr_ltjl69bm5j1r29t5yo1_500_large
Tumblr_lsnzf3pcrk1qcvd8ro1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0