2,5 weeks

Hallojj! Är nu hemma från sista dagen på jobbet och jag är så himla glad att äntligen få vara ledig. Inte behöva tänka på när jag ska sova, när jag ska gå upp eller passa tider. Nu ska jag bara vara och ta det lugnt, leva sista tiden i sverige och ha kul ända tills jag åker om 2,5 veckor. Ikväll ska det bli en sen middag, och imorgon kommer pappa och brorsan ut hit till landet. På onsdag morgon åker jag hem och då kan jag börja förbereda allt möjligt. Min göralista har förlängts lite och den kommer fortsätta att göra det.

Presenter till värdfamiljen(kokbok, bok om sverige, svenskt godis, tröja, keps, smycke)
Bakmått
Adapter
Ta ut bilder av familj & vänner
Registrera ICA-kort

Ta ut kopia på betyg
Faktablad om värdfamiljen
Flygbiljett
Köpa vakuumförpackningar
Gå till tele2 & kolla upp om simkort
Fixa alla viktiga papper till avresan
Ta ut några dollarsedlar

Aktivera EF's simkort
Ta den sista sprutan
Få tillbaka min mobil

Utbytesstudent 13/14 - Jag är en 17 årig tjej från Göteborg som pluggar Ekonomi/Juridik på METG. Jag har tröttnat på att leva lagom i Sverige så jag sticker iväg nästa år till USA som utbytesstudent med organisationen STS. Här kommer jag att blogga om min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0