A windy monday.

Hello you guys! Imorse vaknade jag 6 på morgonen av att det kändes som att det kröp något på min hand. Så jag öppnade ögonen och vad får jag se? En jäkla myra som har klivit upp på min säng. Sen tittar jag ner på golvet och det kryllade typ av myror så jag väckte mamma så fick hon dammsuga upp dom och spreja massa medel, haha. Men snacka om läskigt va? 

Har fått reda på att jag åker till USA den 24e Juli nu så det känns faktiskt väldigt bra. Förut stod det mellan den 23 & 24 och att få veta att jag har en extra dag i Sverige känns härligt för nu har jag en mer dag att kunna planera & umgås med vänner & familj. 

Idag kommer brorsan ut hit så vi ska hämta honom vid affären om någon timme med flakmoppen. Sen händer väl inget. Ska umgås med familjen bara och ta det lugnt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0