Ännu ett hejdå.

Godmorgon! Sitter i mitt rum& äter en skål med yoghurt. Igår hade jag ännu ett hejdå att säga. Och även fast man kanske inte tänker på det just i den stunden, när man säger hejdå, att detta är sista gången på ett år som man träffas, så kommer jag alltid på det efteråt. Jag & min barndomsvän Josefin fikade i stan igår vid kungsan. Vi satt där i flera timmar & bara pratade om allt som hänt. Så mysigt det var, och du ska veta Jossan att jag kommer sakna dig! Sen blev det kanske ett hastigt hejdå vid tunnelbanan men åh så sorgligt det kändes :(
 
På kvällen kom min andra kompis Josefine hem till mig. Vi åt middag, såg på PLL & hade bara mysigt. 
 
Idag ska jag packa nu på morgonen. Eller jag ska lägga fram allt på sängen & sedan börja fylla min resväska lite grann. Sedan ikväll ska jag träffa Issa, Disa & kanske några andra från klassen.

Då var det bara att börja packa då
Ett fint quote jag har i mitt rum som jag hade lust att ta bild på XD

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååh jag vet, det kändes så fel att hejdå-et blev så hastigt. Kommer sakna dig så himla mycket, du är världsbäst och du kommer ha det så jäääävla kul <3

2013-07-20 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0