Gonna get that tan.

Sitter nu helt död i mitt vardagsrum här i skärgården. Idag har jag stekt på rätt mycket i solen så jag har t.o.m brännt mig lite. Och jag tycker det är så läskigt att bränna sig med tanke på så många som struntar i att smörja in sig med solskyddsfaktor och får hudcancer. Det är så lätt att man tänker "Men jag bränner mig aldrig, jag är redan brun ändå" och skiter i att smörja in sig. Men tänk vad som skulle kunna hända egentligen. Bara att man solar lite för mycket och hela ens framtid blåser bort som vinden. Tänk att höra det där "du har bara 6 månader kvar" bara för att man struntade i att smörja in sig med solskyddsfaktor. Så snälla, för er egna skull, ta hand om er själva :)

Tiden går jäkligt fort by the way. Nu är det söndag kväll, och när som helst blir det onsdag & då drar jag hem. + att det då är 2 veckor kvar. CREAPY OR NOT?!

Resultados de la Búsqueda de imágenes de Google de http://s1.favim.com/orig/16/life-photography-phrases-typography-Favim.com-189556.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0