I'm going home.

Håller på att packa ihop alla mina grejer nu. Känns som att jag lagt lite saker på alla möjliga ställen i detta hus så jag får gå och leta i varje litet gömsle. Imorgon bitti åker jag hem. Känns väldigt sorgligt faktiskt. Det är ju trots allt typ sista gången på ett helt år som jag är här ute. Jag älskar verkligen den här naturen, att ha en egen tomt att gå ut på. Kunna cykla till affären & köpa en glass. Gå ut och jogga på morgonen i detta klimatet. Inte behöva sminka sig ihuvudtaget. Cykla ner till bryggan där jag kan sola och sedan ta ett dopp i havet om det blir för varmt. Ta båten och åka till en klippa någonstans där man kan ligga och steka hela dagen. Helt enkelt bara vara. Och jaa.. jag kommer som sagt sakna detta stället väldigt mycket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0