I'm so happy right now, at this moment.

Har varit med Isabelle & Disa hela dagen. Runt 10.00 kom Disa hem till mig & då käkade vi frukost tillsammans. Vi pratade ikapp varann om vad som hänt på senaste tiden & det var sååå mysigt. Sen runt 13.00 drog vi in till stan där vi träffade äälskade Isabelle. Vi tre muskitörer tog bussen till Fridhemsplan och gick sedan vilse men kom fram till någon konstig affär Isabelle ville till. Det var faktiskt mysigt att tralla runt i stan med dessa underbara varelser. Sedan var vi tvugna att använda oss av GPSen för att hitta rätt och kom fram till slussen där vi satte oss vid Waynes Coffee och satt där i typ 4 timmar och pratade om ALLT mellan himmel och jord. I LOVE THESE GIRLS <3 Vi drog hem runt 18.00 och köpte thaimat som smakade plast men vad gör det när man har bästa sällskapet? Sedan bara myste vi & fnittrade tills de behövde gå hem & nu är jag ensam här. 
Fällde några tårar idag när jag tänkte på att jag inte kommer kunna umgås med dessa filurer på ett helt år. :(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0