Last night here.

Idag har jag köpt godis, städat rummet, målat naglarna, sagt hejdå till Isabelle & Disa, köpt några småprylar & packat mitt handbagage. Har ätit min sista lunch, sista middag, mina sista svenska jordgubbar & sett en sista gång på Allsång på Skansen. Nu är jag mer än redon att åka iväg till landet i väst. Ska ställa klockan på 3.30 inatt. Sedan åker jag hemifrån 4.30 för att försöka vara på flygplatsen till 5.00. Då har jag mycket tid på mig och det känns jätte skönt att inte behöva stressa då. Jag kanske bloggar en gång till innan jag åker, annars hörs vi helt enkelt när jag är i USA. (Måste bara tillägga att det känns jävligt coolt att kunna säga att "Imorgon är jag i USA")

Åt mina sista svenska köttbullar <3
Mina underbara vänner, Isabelle & Disa, kom hem med en tårta till mig <3
 Fick en present jag inte får öppna förrän jag kommer till min värdfamilj vilket är om typ 2 veckor. Hur ska jag kunna hålla ut?
 I will miss you so much it hurts..
Sista svenska jordgubbarna + sista Allsång på Skansen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0