Och då var det det där med att säga hejdå.

Godmorgon! Jag har fått mina flygbiljetter nu, känns så himla läskigt att verkligen se på det pappret som säger att jag en dag ska resa härifrån. Jag reser den 24e Juli till Island, där byter jag plan till Boston och sen hämtar EF oss utbytesstudenter på flygplatsen i Boston och åker vidare till Norwich.

Idag ska jag ha en avskedslunch med släktingarna från mammas sida. Känns så himla sorgligt. Jag kommer inte träffa dessa härliga människor på ett helt år. Och tanken av det får mig att skaka i benen. Men jag måste klara det. Med denna tids teknologiska saker som har uppfunnits så finns det ju faktiskt ett program som kallas skype där vi kan prata. Och då känns det lite bättre, eftersom jag kommer kunna prata med människorna här och se dom, samtidigt som jag är på andra sidan jordklotet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0