Planering för sista tiden.

Nu har jag planerat för vad som ska göras de sista dagarna i Sverige. Endast 4 dagar kvar nu om man räknar bort Onsdag. Känns som att jag har lite resfeber & verkligheten börjar faktiskt komma ikapp. Sanningen på vad ett utbytesår egentligen är ligger precis framför mina fötter och jag har känslan av orolighet men samtidigt är jag exalterad. 

Lördag - Träffa Disa + packa.
Söndag - Träffa Josefine en sista gång & säga hejdå + packa.
Måndag - Träffa mormor & morfar och säga hejdå till dom + packa.
Tisdag - Köpa svenskt godis (det allra sista), säga hejdå till Isabelle & Disa + packa.

Fina Josefine & våran goda ceasar sallad <3
Vi bestämde oss för att ta an utmaningen att sätta upp & installera hennes nya teve helt själva.
Fixade lite snacks att mysa med framför den nya teven<3
Mumms med pizza!
Teven uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0