Ambassad

Hur gjorde du med svarskuvertet som man ska ha med sig till ambassaden? Vart fick du tag i det? :)

Svar: Nu förstår jag inte riktigt vad du menar med svarskuvert. Om du menar det kuvert som man ska ta med sig dit med en fraktsedel på som dom sedan kommer skicka tillbaka till dig med ditt visum i så förstår jag vad du menar. Du går till en vanlig butik och köper ett kuvert, kommer inte riktigt ihåg vilken storlek det var men det står nog på ambassadens hemsida. Sedan ska du beställa en fraktsedel och det gör du på postens hemsida. Jag kommer tyvärr inte heller ihåg just var man ska klicka på hemsidan men ring då till postens telefonnr och fråga hur du ska göra när du ska beställa en fraktsedel. Då när de har förklarat för dig hur man gör och du ska betala så kommer du få ett mejl eller en länk på fraktsedeln som du sedan ska skriva ut och klistra fast på ditt kuvert.
Hoppas du förstod min lilla förklaring och om jag typ var otydlig med något så får du gärna fråga mig igen! :)



Kommentarer
Postat av: A

Ja det var fraktsedel jag menade hehe!
Men vad för kuvert köpte du?? :)

2013-06-28 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0