Första dagen på jobbet

Har kommit hem från mitt första arbetspass på mitt sommarjobb. Det gick faktiskt bra, känns coolt att gå runt med en t-shirt och en namnskylt som det står (Ellinor) på. Jag har lärt mig att sitta i kassan och grejer så det kommer nog bli perfa så småningom. 
     När jag kom hem var himlen helt blå så jag bestämde mig för att ta med min vecko revyn ut och ligga och steka lite i solen. Vad händer? Jo 5 min efter att jag lagt mig där ute så kommer världens största och mörkaste moln svävande ovanför mig och snart började det ösregna. Så nu sitter jag inne i mitt vardagsrum och börjar känna mig lite småkrasslig. Hoppas jag verkligen inte blir sjuk för det skulle vara hemskt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0