Glad midsommar

Tänkte bara säga Glad Midsommar till er alla! Tycker inte det riktigt spelar någon roll om jag säger det på midsommarafton eller midsommardagen. För bättre sent än aldrig, ellerhur? 
Hur som helst så jobbar jag varje dag & orkar inte riktigt uppdatera hela tiden.
Avresekänslorna börjar komma sakta men säkert och mitt äventyr till staterna börjar närma sig. När jag tänker på USA så blir jag så jävla taggad och sen tänker jag på Sverige och mitt liv här och blir ledsen. Är dock inte lika deprimerad som förut. Jag försöker intala mig själv att jag kan klara det här och att det är ett jäkla steg att bara anmäla sig till detta. Så därför tycker jag att jag borde klara det här. Jag har märkt att jag har vuxit så enormt mycket ju närmre mitt äventyr jag har kommit. Det går inte att beskriva hur men jag bara känner det. Jag vågar göra mer saker, är inte rädd för samma saker längre, alltså typ som att träffa nya människor och lära känna andra och jag tror att det beror på att jag har blitivit tvungen att fatta en massa beslut både medvetet och omedvetet. Så jag är så himla, otroligt taggad att verkligen åka till USA, växa i mig själv och bara bli mogen och självsäker. Och eftersom jag har den enormt starka viljan i mig att vilja bli självsäker så måste jag klara av detta året!
Okej, slutbabblat för mig haha.... Vi ses hörni :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0