Studenttider

I torsdags tog min kära storebror Elias studenten. Det var jätte kul att se honom springa ut och vara så glad över att nu skolan är över och hela hans framtid ligger framför hans fötter. Sen firade vi hemma och en massa släktingar kom. Då pratade vi mycket om USA och alla sa "oj du åker ju jätte snart Ellinor!". Det är så läskigt att insé att det nu händer. Jag menar nu är skolan slut när som helst & sen ska jag sommarjobba & den tiden kommer ju gå jätte fort. Sen har jag bara 2 veckor på mig att vara hemma och umgås med kompisar tills jag ska ge mig iväg till andra sidan jordklotet och inte träffa människorna här på ett år. 
    Jag är iallafall glad att jag hann se min bror ta studenten, vi båda börjar nu våra egna äventyr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0