The time runs fast when you have fun

Hej på er! Jag har inte bloggat på 10 dagar men jag försöker bara ta vara på tiden här nu. Speciellt med mina klasskompisar och vänner & familj och allt möjligt så tiden har lixom inte funnits där för att jag ska sätta mig och blogga. Jag har haft 9ornas bal, klassresa, student och en till typ sleepover med klassen och så. Så jag hoppas att ni förstår varför jag inte har skrivit så mycket. Men jag är otroligt tacksam över att ni ändå tittar in på bloggen varje dag. Det är det som ger mig lusten att verkligen skriva om USA och förberedelser och allt möjligt.

Jag har nu köpt presenter till min familj. Jag vet inte om min värdfamilj läser min blogg, men om dom gör det så kanske jag inte bör säga vad jag köpt, because it's a surprise! Men känner mig iaf lite redo nu med det klart!

Lite pictures från de senaste dagarna :)

 
middagen, visst e vi fina? :D
steker lite på bryggan
 
Jag ser typ jävligt livrädd ut, hahahahahaha

Hanna klättrar
Me hating this shit
Jag går på en lina, är livrädd
Klassen redo att paddla kanot & kajak
 
Sleepover igår
 
Hahahaha så jävla skön klass jag har, love 'em
Känns så himla sorgligt att jag nu bara har Onsdag & Torsdag kvar att spendera med denna klass jag nu har kommit så nära. Har typ lust att gråta.. :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0