Trasig telefon och Norrtäljebesök

Hallojsan! Just för tillfället går allt upp och ner för mig. Min telefon har fått ett problem för 4e gången vilket enligt lagen bör ge mig rätten att få en ny telefon av samma värde eller pengarna tillbaka. Men eftersom jag är ute på en öde ö så blir allt så krångligt och eftersom jag jobbar hela dagarna här så blir allt ännu krångligare. Som tur är har min telefon kommit hem på något vis nu och har hamnat på lagning. Jag kommer inte ha någon telefon på hela dagen imorgon vilket känns lite surt, men jag borde nog klara mig hoppas jag. 
     Imorgon är jag ledig. Då bestämde jag mig för att ta vara på den dagen genom att passa på att umgås med mina vänner. Därför ska jag ta bussen in till Norrtälje över dagen där Isabelle bor och då kommer jag träffa henne & Disa. Så det ska verkligen bli jätte mysigt att hänga lite i sommarstaden & mysa med mina soulmates.

Har inte tagit några bilder eftersom min mobil inte fungerar, men här är en bild som jag tog från affären när jag jobbade för några dagar sedan. Visst är det vackert på mitt landställe?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0