If your dreams don't scare you, they're not big enough

Min värdmamma svarade på direkten nästan och hon svarade med typ ett helt jäkla A4 papper. Hur ska jag kunna svara på det?! Nåja, hon har iaf berättat att när jag kommer dit så kommer jag ha tillgång till att rida, gymma, simma i pool, spela tennis, volleyboll, golf. Hon sa också att det är många ungdomar i min ålder som bor på deras gata och de verkar vara jätte snälla. Så innan skolan börjar så måste jag lära känna någon av dem för fatta vad läskigt att komma till en skola helt själv med 3000 elever??? Nu går jag lixom på en skola med 90-100 elever och det är lite skillnad.... Sen sa hon att hon älskar att resa och vara med om äventyr och att vi ska försöka uppleva allt som jag vill göra. Hon älskar också att träna så jag tror att vi kommer kunna hålla igång så att jag inte kommer hem rullande som en chokladboll om ett år. Hon berättade också att det är många fotbollmatcher på skolan jag ska gå på och att de brukar gå dit och titta och att det är jätte roligt. Och flickan som är 9 har också sagt att hon är jätte excited över att få en storasyster!! Det känns verkligen jätte bra nu :D
392398_436341956392319_249024132_n_large
Meatsarpqezrecjbaa_large


Kommentarer
Postat av: agnes

ÅÅÅÅHHH! fortfarande så avundsjuk på din familj som verkar jätte jätte bra! :) kan inte vänta tills jag får min familj! :)

2013-03-31 @ 17:32:34
URL: http://agnesnorman.blogg.se
Postat av: Emma

Din familj verkar sååå himla bra!!! :) Du måste vara jätteglad!

2013-04-09 @ 16:03:53
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0