A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.

Hallojj! På valborg åkte jag och några kompisar in till Stockholm och satt och grillade mashmallows på ett berg och gjorde smores. Haha, det var jätte mysigt, lite kallt dock, men mysigt! 
Jag&Isabelle
Jag har en dålig kamera, i know!
(röken kommer från våran grill!!!!!!!!!)

Sen fyllde jag 16 år i Torsdags så jag fick en jättefin tårta :D

Ska skypea med min värdfamilj imorgon så jag är as nervös! Vet inte riktigt vad jag ska säga, har dock skrivit ner lite frågor som jag kan ställa om jag får en black out. Någon av er som har något tips på fråga jag kan ställa eller något jag kan prata om? :D


Kommentarer
Postat av: agnes

Grattis i efterskott! Hoppas skype samtalet gick bra! :) kram

2013-05-05 @ 20:04:07
URL: http://agnesnorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0