Skolstart

Hejsan svejsan! Denna helg var jag ute på mitt landställe en sista gång innan skolan börjar och alla läxor tar över mitt liv. Badade en sista gång, cyklade runt ön en sista gång och det kändes rätt sorgligt. Även fast jag kanske åker ut dit på vintern men lixom. Ni vet den där känslan när man vet att sommaren är slut och skolan börjar och snart kommer vintern. Usch! Det är verkligen hemskt. Och denna sommar har nog varit den kortaste sommar hittils känns det som. Troligtvis för att det enda jag gjorde på dagarna var att stiga upp kl 8, börja jobbet kl 9 och cykla runt ön till kl 11 för att sedan cykla hem och sola. Jag tog nog rekord på att ha det tråkigaste sommarlovet. Sen lyssnade jag på det allra sista sommar i P1 idag. Det var ju också ett tecken på att sommaren är slut. Buhu har bara lust att slänga mig i min säng och gråta. Känns verkligen heeemskt när man vet att det är ett år kvar tills sommaren kommer igen :( Nu ska jag lyssna på sorgliga låtar på spotify och dricka ett vääldigt onyttigt glas oboy. Hejdoo...


nya saker till skolan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0