Pappren

Hello! Har ett SO hemprov till imorgon och jag har bara en fråga kvar, dock är just den frågan en aning svår så jag vet inte vad jag ska svara. Får väl tänka ut något vettigt.

Har hur som helst en massa pappren som jag ska lämna in angående EF. Jo jag har ju blivit antagen och allt men nu är det ju hälso pappren, betyg, rekomendationer osv osv. Dock sa representanterna till mig att jag inte behöver oroa mig över dem förrän skolan har slutat eftersom jag måste tänka på mitt pluggande nu, så det vart chill. Men jag har typ ändå inge plugg kvar nu eftersom det är skolasvlutning om 13 dagar. Yeey heey :-) Excited eller vad?

sommarkvällar - det bästa som finns

Kommentarer
Postat av: Vendela♥

Du gjorde ju ett inlägg nu♥ Hihihi Disa har typ precis börjat. Mvhihi



Nyfiken på hur ditt ser ut¨.

2012-05-31 @ 20:23:22
URL: http://mittsotalivsomvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0