Dag 7.

God kväll!
Denna dag har varit rolig. Jag vaknade 7 av att det dumma alarmet ringde. Så jag och mina två rumskompisar från Danmark & Nederländerna rusade upp & fixade oss för dagen. Sedan drog vi till frukosten & smaskade lite på den extrasötade amerikanska maten. Klockan 9 hade vi lektion i Homeroom. Då fick vi våra flygdetaljer om vår resa till värdfamiljen på lördag. Mitt plan går 6.43 från Boston och man måste vara där 3 timmar innan flyget avgår och det tar 3 timmar att åka till Boston så jag kommer nog ta bussen som går 12.00 p.m. på fredagen. Usch... Sedan hade vi genomgång i "Life in America". Vi gick igenom regler i skolan & vilka klasser det finns och hur man betér sig och allt möjligt. Efter det hade vi resten av de tråkiga klasserna, hehe.
 
Klockan 3 fick man ha sin första aktivitet men jag struntade i det och valde att tvätta lite kläder istället, så nu är kläderna jag ska åka i till min värdfamilj rena! Jag pratade lite med mamma & min bror också, smsade lite med kompisarna i sverige & tog det bara allmänt lugnt.
 
Klockan 7 hade vi en till aktivitet & då bestämde sig jag & min rumskompis Laura oss för att köra på Commando Hike. Det är som kurra gömma fast för oss lite äldre. Man går på ett led bakom ledaren. Han kommer säga t.ex 8 steps, 6 seconds. Och det betyder att man måste hålla sig 8 steg ifrån han max & när han säger GO så har man 6 sekunder på sig att gömma sig. Så alla bokstavligt talat slänger sig in i buskar, i floder, i lera, i skogen, på varandra, överallt. Haha det var jättekul! 
 
Klockan 8.30 var det en föreställning i the Plumley. En hypnotisör var där och hypnotiserade ungefär 20 av oss studenter. HAHA, Det var så himla kul att se på dom när dom blev hypnotiserade! En person fick för sig att en i publiken var Taylor Lautner så hon sprang fram till honom och pussade honom & allt möjligt. Och sen trodde alla som blev hypnotiserade att en kille höll på att föda barn så alla sprang fram till honom & ba "PUSH" & grejer!!! hahahahahahah det var så himla roligt XD
 
Nu ska jag gå & sova. Har endast 2 dagar kvar här på camp. Känns sorgligt för det är så himla roligt, men samtidigt är jag jätte excited att få träffa min värdfamilj! :D
frukost <3 <3
Hamburgare <3
Liten del av matsalen
Namnskylt utanför vårat rum :)
Go Gators!
 
Bästa & skönaste lärarna ever!!!
Tittar på hypnotisören
Dom blir hypnotiserade XD
GO COMMANDO!
Gömmer sig i floden
När alla ska springa & gömma sig XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0