In the end, it will be worth it.

Klockan är tre här och vardagslivet går rätt långsamt för tillfället. Kylie mår dåligt och kan inte riktigt köra någonstans vilket slutar med att jag stannar hemma på dagarna. Gick ut & promenerade imorse. Snackade med Disa på Skype i två timmar och åh så härligt det var att höra hennes röst. Fixade lunch till mig själv - bacon & sallad men känner att jag börjar bli hungrig igen så jag får väl fixa något mer. Har tvättat kläder idag också.

Jag har ingen aning om vad vi ska göra nu de senaste dagarna innan skolan börjar. Jag vet bara att vi ska handla mat till lunch & frukost som jag kan ha när skolan börjar. Måste även köpa en vattenflaska & running watch till Cross Country. En skolväska & träningsväska behövs också inköpas.

Nu ska vi åka till Giant & handla mat. Vi hörs :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0