Svar på tal

Varför bor du inte hos din värdfamilj? :/ 
Är det ungefär som du förväntat dig att det skulle va?
 
Svar: Jo anledningen till att jag inte bodde hos min värdfamilj är för att min värdmamma behövde åka till sjukhus natten vi kom hem från New York. Och eftersom jag, som utbytesstudent, inte får vara ensam hemma utan någon vuxen (min värdpappa är i Australien), så var en EF representant tvungen att hämta upp mig och så kunde jag sova hos henne. Och sen hörde jag inte ifrån Kylie eftersom hon hade en mini stroke & mådde jätte dåligt så jag stannade ytterligare en natt hos Robina, som EF representanten hette. Nu har jag dock kommit hem till min värdfamilj och allt är som vanligt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0