Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older.

Haii!
Imorse gick jag ut & promenerade & då passade jag på att ringa till Disa. Det var så härligt att prata med henne igen efter en månad!! Jag tror vi pratade i lite mer än en timme så det var kul. Jag visade henne området & mitt hus & så :)) Efter det åkte vi till poolen & var där i stort sett hela dagen. När vi kom hem var grannarna utomhus så jag blev presenterad för  en kille i min ålder. Och den ena killen sa att han ska vara en junior på Battlefield som jag, jag ba yay! Han har bil också XD Jaja, sen hade vi lite BBQ nu på kvällen & satt ute & åt. Alltså det är asvarmt här. Man kan sitta i t-shirt & shorts på kvällen lixom. I LOVE IT!
 
Imorgon ska vi åka till IKEA & äta lunch & sen ska jag köpa en ny skolväska. Vi ses ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0