It's Friday

Hey guys! Idag är det Lucia, så kl. 7 imorse väckte pappa mig och jag gick ner och tittade på Lucia på teven. Så fint det var! Älskar verkligen juletider, och att det inte har snöat är ett stort plus för då behöver man inte klampa runt med stora vinterkängor utomhus. 
 
Idag gick jag ut och motionerade med pappa. Det var en solig och härlig dag så det var underbart att komma ut i det fina vädret. Efter en timmes gående kom jag hem och då stressfixade jag mig snabbt så att jag skulle hinna med en buss, eftersom jag skulle till Täby Centrum och träffa Isabelle. Där köpte vi biobiljetter till The Hobbit som hon, jag & Disa ska se på ikväll. Ska bli hur mysigt som helst! Det var sådana enkla saker som man tar för givet bara, som jag längtade efter när jag var i USA. Och tack vare den upplevelsen tar jag verkligen vara på de stunderna för jag vet hur mycket de betyder för mig. Är så otroligt glad att få vara med mina vänner igen!
 
En annan bra sak är att min bror kommer hem från GMU idag. Han är med i försvarsmakten och jobbar i veckorna, så vi ses på helgerna bara. Ska bli mysigt att ha fullt hus igen.
 
Jag funderar på att skaffa en annan blogg då denna blogg heter Ellinor I USA och handlar ju om när jag var i USA. Nu är jag hemma igen och funderar lite på om jag ska byta, vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0