Onsdag

Godkväll ladies and gentlemen!

Vill på direkten säga att jag än så länge inte fått veta vilka som är min värdfamilj än. Det får jag när allt är klart. Jag har skickat in engelskatesten jag fick (i Söndags) så då ska först EF i Stockholm få dem och sen skickar de testen till USAs EF. Men jag längtar verkligen sååå otroooligt mycket tills de ringer och säger att nu får jag veta vilka det är som har valt att ha mig hos sig i ett år!

Har kommit hem från gymmet, käkat middag och ska nu sätta mig och plugga. Imorgon på kvällen så ska tydligen alla 9or i Täby åka till ett centrum och dansa. Det ska väl bli kul he he.... Jag suger på att dansa. Och nu är det inte en sån där dans när man står och hoppar med ena armen i luften som typ dunkar med musiken. Nej nu är det foxtrot, vals och bugg som gäller! Lycka till säger jag bara.

Vi ses ;)

(saaaaknar sommmaaaareeeen!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0