One week to go.

Så där ja. Då var det bara en vecka kvar. 7 dagar tills jag lämnar livet här. Jag vet inte hur alla andra utbytesstudenter känner just nu. Men jag känner mig väldigt nervös & stressad. Men sen sätter jag på en låt som typ handlar om USA & då blir jag as taggad. Alltså haha, det här är så jäkla jobbigt. Tror jag känner mig extra nervös också för jag inte börjat packa än & har saker kvar & göra.
Nu ska jag tanka mitt simkort jag fått från EF med pengar så det är klart. Sen ska jag betala lite skulder och sedan åka in till stan & köpa de sista sakerna. På Tisdag om en vecka kommer jag köpa det svenska godiset & det blir det allra sista som inhandlas. 

Idag ska jag träffa min barndomsvän Josefin en sista gång. Vi ska fika i stan & säga ett sista hejdå. :(

 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Törsleff

Ehm, hur har vi exakt samma saker kvar att göra? Haha :)

2013-07-17 @ 17:50:51
URL: http://agirlacrossthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0