So wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older

Sitter ute på min altan och lyssnar på min älskade spotifylista. Känner att jag kanske måste rensa den lite eftersom den har en massa låtar som jag bara skrollar förbi när de går igång. Har hur som helst kommit hem från en hektisk dag på jobbet. Det var en stor leverans och mycket fanns att göra. Då är det ju extra kul också! 
 
Ikväll ska jag och mamma åka över till en kompis på middag. Ska bli jättemysigt att bli bjuden på mat, hoppas på grillat! Tyvärr så funkar inte min kamera för tillfället och min mobil kan typ inte ta bilder så därför kan jag inte lägga några bilder som är nytagna. Men jag hoppas att det går bra för er. Min riktiga mobil får jag nog tillbaka i helgen så då kommer det nog bli nya uppdateringar! :D


Bästaste låten förtillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0