Cause the ones who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Godmorgon!
Mina kusiner är här ute så det har lixom varit fullt upp. När jag kommit hem från jobbet på dagarna så har vi lekt & umgåtts så jag har aldrig kunnat sätta mig vid datorn lixom. Imorgon kommer Disa ut hit, så det kommer verkligen bli asmysigt, på Söndag kommer sen Isabelle och sen åker de hem på Tisdag. På Tisdag kväll är det oxå grillkväll med personalen från jobbet så det är lite fullt upp. Lördag nästa vecka är min allra sista dag på jobbet, så jag längtar verkligen till sovmornarna och inte behöva ställa klockan och cykla iväg till jobbet även fast det är rätt kul att jobba. Sen åker jag hem till Täby igen den 9e typ. Då är det en massa ärenden som behövs göras. Jag ska köpa present till min värdmamma, skriva ut en massa bilder på familj och vänner här hemma, köpa adapter, planera packning, ha avskedsfester och bara säga hejdå till alla. Det känns verkligen inte verkligt på något sätt, så jag undrar hur det verkligen kommer bli när allt händer.

Här är lite bilder från i Tisdags när jag var i Norrtälje.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0