Sometimes your dream isn't the great dream you expected it to be

Har spenderat en timme av att titta runt på utbytesstudent.se vilket är en perfekt sida för alla utbytesstudenter som vill ha lite råd kring ens blivande år. Där finns tips på presenter man kan ge, packning, ett första intryck, kulturchockar osv. osv. alla möjliga problem, konsekvenser man kan stöta på under sitt år. Där finns också ett forum där man kan skriva med andra utbytisar och skriva om hur ens år har varit och det är just det jag har läst nu. Jag hittade en typ 2 A4 lång text som handlade om vilket helvetes utbytesår det hade varit för en kille (och året hade varat i 3,5 veckor). Detta är ett exempel på en skräckuuplevelse från ett utbytesår så om ni har lust att läsa på hur det faktiskt kan gå till, eftersom det faktiskt inte alltid är en dans på rosor, så tycker jag att ni ska kolla in den här texten & ta till er det. För man ska inte ha för höga förväntningar!
Här är länken till sidan http://www.utbytesstudent.se/forumo/index.php?/topic/1027-mitt-utbytesar-varade-i-10-dagar-min-historia/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0